Søgemaskineoptimering er kort fortalt, den process, sættes igang når vi optimere, en given hjemmeside for den skal opnå en bedre placeringer i søgeresultaterne.
Det vi gør, er på flere parametre at gøre din hjemmeside så brugervenlig og søgningsstærk i forhold til dine søgeord at du til syvende og sidst placeres bedre end dine nærmeste konkurrenter i Google.
Selve optimeringen foregår over flere parametre
Selve optimeringen foregår over flere parametre. Vi laver en søgeordsanalyse, og tjekker din hjemmeside for tekniske fejl og mangler. Vi tilretter tekster og indhold, samt sidetitler, for at sikre din hjemmeside eller webshop, fremstår så kundevenlig, som mulig. Jo mere optimeret sitet er, des bedre kan googlecrawleren lide sitet. Det betyder så bedre placeringer i søgemaskinerne i sidste ende.
Skal du have søgemaskineoptimeret din hjemmeside?
Du er sikkert landet på denne side fordi du er blevet klar over, at skal du findes på Google, så skal du have søgemaskineoptimeret dit website. Når vi bliver din samarbejdspartner, er vores mål kun et eneste: at sikre dig din hjemmeside indtager en placering i top 3 på Google og de andre søgemaskiner på mindst et eller flere af dine søgeord (keywords).
En solid søgemaskineoptimering jer flere besøgende
En solid søgemaskineoptimering giver jer flere søgende. Der er med til at styrke jeres brand og i sidste ende, med til at skabe kunder, der konvertere til et salg. Vi arbejder hele tiden med analyser på jeres søgeord, hvilket skaber en målrettet trafik fra Google, over jeres hjemmeside eller webshop.
Ved en grundig søgemaskineoptimering af din hjemmeside opnår i:
- I får flere besøgende på hjemmesiden
- I får styrket jeres brand
- I ender med flere kunder
- I får øget jeres omsætning
- I finder ud af hvilke søgeord der sælger
- I får målrettet via Google
- I ender med succes med jeres hjemmeside eller webshop
Hvad kan vi tilbyde?
Du kan selv lave SEO
- Start med at tjekke om din hjemmeside, får det samme resultat frem ved at skrive din URL, med og uden www. Hvis en af disse ikke viser det samme resultat, kan i risikere, der kommer et såkaldt “duplicate content” issue.
- Juster dine sidetitler og jeres meta-beskrivelser, så de indeholder jeres vigtigeste søgeord. Det er uden diskussion den bedste måde, at skabe et boost i søgemaskinerne.
- Lad være med at skrive dine SEO tekster overfladiske og uden hjerte. Skal du skrive noget, så skriv det, som du selv gerne vil læse det. Hvis ikke du selv gider læse det, så gør dine kunder med garanti heller ikke.
- “Content is king” – Sørg for så ofte det er muligt at skrive indlæg på din blog / hjemmeside. Google elsker nyt indhold. Og sørg også for dine søgeord indgår i dette indhold. Dog uden overdrivelse i brugen af dine søgeord (keywords).
- Hvis du gerne selv vil stå for din seo optimering, så lav en søgning på Google omkring emnerne. Der er masser af god info. Youtube er også super god med deres læringsvideoer..
Vi laver organisk søgemaskineoptimering på Google
En af grundende til vi satser på arbejdet med Google optimering er ganske simpelt, at ca 95% af den organiske søgemaskinetrafik, – altså den trafik der ikke er finansieret – kommer via Google. Vi er meget resultatorienteret, idet vi udelukkende fokuserer på de områder, der giver jer omsætning og nye kunder i butikken. Vi har mere end 200 kunder der kan bekræfte dette.
Søgemaskineoptimering handler kort og godt om at optimere jeres hjemmeside, så den bliver 100% forståelig for søgemaskinerne. Husk på Google er kun interesseret i at vise de bedste søgninger i deres søgeresultater for at kunne bevare deres integritet.
Søgeord (keywords)
Jeres søgeord er essentielle hvis i skal have nogen form for online succes. Det er meget vigtig hvis i ønsker topplaceringer jeres søgeord, at de er godt placeret strategisk rundt omkring på jeres hjemmeside. På den måde kan jeres, kunder finde frem til jeres ydelser eller produkter. Det siger så sig selv at det ikke er nok, bare at blive fundet på jeres firmanavn.
Vi begynder altid vores optimeringsarbejde med en grundig søgeordsanalyse hvor vi henter søgeord ud fra forskellige eksisterende kundedata, diverse online statistikker og selvfølgelig fra Google Adwords kampagner. Med disse søgeord laver så en opsætning i en række søgeordsværktøjer, der giver os den fornødne inspiration, til at opsætte en lækker søgemaskineoptimeret side til jer.
Linkbuilding
Eksterne links er kort forklaret andre hjemmesider, der linker til jeres egen hjemmeside. Dette skaber en form for “Trust” eller tillid til din hjemmeside i Googles øjne. Jo mere betydningsfuldt linket er, des mere tillid får din hjemmeside. Et eksempel : et link fra DR´s hjemmeside er mere værd end et link fra tante Olgas lille hygge blog.
Når vi arbejder med søgemaskineoptimering, opbygger vi gode links (linkbuilding) til jeres hjemmeside på en organisk måde. Det gør vi blandt andet ved pressemeddelelser, via nye historier, men også via eksisterende artikler, der omhandler jeres søgeord og hjemmeside navn. Vi skriver også gæsteartikler på forskellige gode blogs eller andre udgivelsesplatforme.
Typiske SEO fejl
Når en ny hjemmeside er blevet produceret bør den ikke indeholde nogen synlige fejl over for brugerne. Det sker desværre ret ofte at nye hjemmesider har en del synlige fejl, der hæmmer søgemaskineoptimeringen. Der ofte større issues med især redirects. der kan have stor betydning for dine sides ranking. Den slags fejl spotter vi selvfølgelig, og vi tager naturligvis gerne en dialog med jeres webbureau hvis det bliver for teknisk for jer selv.
I ER ALTID VELKOMMEN TIL UFORPLIGTENDE AT KONTAKTE OS
Kunders anbefalinger
-
Giv os en vurdering
indhold
- 1 Selve optimeringen foregår over flere parametre
- 1.1 Skal du have søgemaskineoptimeret din hjemmeside?
- 1.2 En solid søgemaskineoptimering jer flere besøgende
- 1.3 Hvad kan vi tilbyde?
- 1.4 SEO optimerings Aftale
- 1.5 Linkbuilding
- 1.6 Onpage SEO
- 1.7 Den lokale SEO
- 1.8 Du kan selv lave SEO
- 1.9 Vi laver organisk søgemaskineoptimering på Google
- 1.10 Søgeord (keywords)
- 1.11 Linkbuilding
- 1.12 Typiske SEO fejl